
Pojďte s námi tvořit a rozvíjet první psychedelickou kliniku ve Střední Evropě!
Do našeho týmu hledáme organizačně schopného člověka na pozici recepční/office manager na plný úvazek. Rádi bychom někoho s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi, vstřícného a otevřeného, pro kterého/kterou jsou samozřejmostí samostatnost, spolehlivost, smysl pro pořádek a proaktivita.
Co vás na dané pozici čeká?
- Denní vyřizování došlých emailových zpráv na firemní email, správná alokace ve firmě.
- Vyřizování příchozích hovorů.
- Přijímání klientů, návštěv a příprava občerstvení (voda, káva, čaj).
- Práce s rezervačním systémem a kalendáři.
- Práce s pokladnou, přijímání plateb od klientů.
- Asistence a podpora napříč společností (vedení společnosti, terapeuti, lékaři, HR, klientský servis).
- Zajištění chodu kanceláře, objednávání zboží (kancelářské potřeby, IT , občerstvení aj.)
- Tvorba zápisů z porad a zasílání zápisu zúčastněným zaměstnancům.
- Všeobecná administrativní činnost.
- Komunikace se zdravotními pojišťovnami a úřady (např. magistrát atd.).
- Formátování a úprava firemních dokumentů.
- Tvorba reportů a podkladů pro vedení společnosti.
- Skenování firemních dokumentů a jejich archivace.
- Odpovědnost za sklad kancelářských potřeb.
- Agenda BOZP, termíny kontrol BOZP na pracovišti.
- Komunikace se správou budovy.
Co nabízíme?
- Smysluplnou práci přispívající k realizaci přelomového projektu v oblasti duševního zdraví s velkým přesahem.
- Nadstandardně příjemný, přátelský a otevřený kolektiv.
- Možnost kariérního růstu.
- Kontakt s “cutting edge” tématy v oblasti duševního zdraví ve společnosti předních odborníků v této oblasti.
- Odměna dle vaší kvalifikace.
- Klidné zázemí kliniky se zahradou a s milými lidmi.
- To vše společně s kvalitní kávou.
Co požadujeme?
- Velmi dobré komunikační schopnosti v ČJ i AJ.
- Vzdělání – min. SŠ.
- Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost.
- Silné organizační a plánovací schopnosti v rychle se měnícím prostředí.
- Příjemné a laskavé vystupování.
- Samostatnost, vlastní proaktivita v řešení dílčích činností, ochota “ušpinit si ruce”.
- Skvělý time management, multitasking a schopnost volit priority.
- Znalost kancelářských programů (word, excel, powerpoit).
- Zvýšenou frustrační toleranci a možnost proměnlivé pracovní doby (některé dny je toho víc, jindy méně).
- Skutečnou chuť a ochotu pracovat, učit se novým věcem a růst.
Své CV a krátký motivační dopis pošlete na info@psyon.cz