Hledáme recepční/office managera

Pojďte s námi tvořit a rozvíjet první psychedelickou kliniku ve Střední Evropě!

Do našeho týmu hledáme organizačně schopného člověka na pozici recepční/office manager na plný úvazek. Rádi bychom někoho s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi, vstřícného a otevřeného, pro kterého/kterou jsou samozřejmostí samostatnost, spolehlivost, smysl pro pořádek a proaktivita.


Co vás na dané pozici čeká?

  • Denní vyřizování došlých emailových zpráv na firemní email, správná alokace ve firmě.
  • Vyřizování příchozích hovorů.
  • Přijímání klientů, návštěv a příprava občerstvení (voda, káva, čaj).
  • Práce s rezervačním systémem a kalendáři.
  • Práce s pokladnou, přijímání plateb od klientů.
  • Asistence a podpora napříč společností (vedení společnosti, terapeuti, lékaři, HR, klientský servis).
  • Zajištění chodu kanceláře, objednávání zboží (kancelářské potřeby, IT , občerstvení aj.)
  • Tvorba zápisů z porad a zasílání zápisu zúčastněným zaměstnancům.
  • Všeobecná administrativní činnost.
  • Komunikace se zdravotními pojišťovnami a úřady (např. magistrát atd.).
  • Formátování a úprava firemních dokumentů.
  • Tvorba reportů a podkladů pro vedení společnosti.
  • Skenování firemních dokumentů a jejich archivace.
  • Odpovědnost za sklad kancelářských potřeb.
  • Agenda BOZP, termíny kontrol BOZP na pracovišti.
  • Komunikace se správou budovy.

Co nabízíme? 

  • Smysluplnou práci přispívající k realizaci přelomového projektu v oblasti duševního zdraví s velkým přesahem.
  • Nadstandardně příjemný, přátelský a otevřený kolektiv.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Kontakt s “cutting edge” tématy v oblasti duševního zdraví ve společnosti předních odborníků v této oblasti.
  • Odměna dle vaší kvalifikace.
  • Klidné zázemí kliniky se zahradou a s milými lidmi.
  • To vše společně s kvalitní kávou.

Co požadujeme?

  • Velmi dobré komunikační schopnosti v ČJ i AJ.
  • Vzdělání – min. SŠ.
  • Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost.
  • Silné organizační a plánovací schopnosti v rychle se měnícím prostředí.
  • Příjemné a laskavé vystupování.
  • Samostatnost, vlastní proaktivita v řešení dílčích činností, ochota “ušpinit si ruce”.
  • Skvělý time management, multitasking a schopnost volit priority.
  • Znalost kancelářských programů (word, excel, powerpoit).
  • Zvýšenou frustrační toleranci a možnost proměnlivé pracovní doby (některé dny je toho víc, jindy méně).
  • Skutečnou chuť a ochotu pracovat, učit se novým věcem a růst.

    Své CV a krátký motivační dopis pošlete na info@psyon.cz