Hledáme průvodce zákaznickou podporou!

Do týmu hledáme schopného člověka, který bude organizačním průvodcem a oporou pro naše klienty při jejich cestě celým terapeutickým procesem. Rádi bychom našli někoho s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi, člověka vstřícného a otevřeného, pro kterého jsou samostatnost, spolehlivost, pečlivost a proaktivita samozřejmostí.

Co vás na dané pozici čeká?

  • Koordinování termínů terapií a vyšetření.
  • Komunikace s klienty, lékaři a terapeuty.
  • Denní vyřizování došlých emailových zpráv.
  • Vyřizování příchozích hovorů.
  • Administrativní podpora terapeutů, lékařů a vedení společnosti.
  • Práce s rezervačním systémem a kalendáři.
  • Fakturace plateb klientům.
  • Tvorba zápisů z porad a lékařských konzilií.
  • Všeobecná administrativní činnost.
  • Komunikace se zdravotními pojišťovnami a úřady (např. magistrát atd.).
  • Tvorba reportů a podkladů pro vedení společnosti.

Co nabízíme? 

  • Smysluplnou práci na poloviční úvazek přispívající k realizaci přelomového projektu v oblasti duševního zdraví s velkým přesahem.
  • Nadstandardně příjemný, přátelský a otevřený kolektiv.
  • Možnost podílet se na utváření celého procesu a jeho zlepšování.
  • Kontakt s “cutting edge” tématy v oblasti duševního zdraví ve společnosti předních odborníků v této oblasti.
  • Kariérní růst.
  • Odměna dle vaší kvalifikace.
  • Klidné zázemí kliniky se zahradou a s milými lidmi.
  • To vše společně s kvalitní kávou.

Co požadujeme?

  • Velmi dobré komunikační schopnosti v ČJ i AJ.
  • Vzdělání – min. SŠ.
  • Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost.
  • Silné organizační a plánovací schopnosti v rychle se měnícím prostředí.
  • Příjemné a laskavé vystupování.
  • Samostatnost, především vlastní proaktivitu v řešení dílčích činností.
  • Skvělý time management, multitasking a schopnost volit priority.
  • Znalost kancelářských programů (word, excel, powerpoit).
  • Zvýšenou frustrační toleranci a možnost proměnlivé pracovní doby (některé dny je toho víc, jindy méně).
  • Skutečnou chuť a ochotu pracovat, učit se novým věcem a růst.
  • Zkušenosti se zákaznickým servisem vítány.
  • Zkušenosti ze zdravotnictví výhodou, ne však podmínkou.

V případě zájmu nám zašlete motivační dopis a CV na info@psyon.cz.